Rendszerfelügyelet

Felügyeleti szolgáltatások

A legtöbb vállalat, szervezet szempontjából alapvető üzleti értékként jelenik meg a folyamatos üzletmenet biztosítása. Mindeközben a versenyképességi szempontok azt követelik meg a gazdálkodó szervezetektől, hogy a lehető legalacsonyabbra szorítsák le az adatok biztonságának és védelmének megőrzéséhez kapcsolódó szolgáltatások költségeit. Ennek a kettős igénynek csak megfelelő felügyeleti rendszerrel és szakmai háttérrel lehet eleget tenni, így garantálható, hogy szükség szerint proaktívan lehessen beavatkozni a folyamatokba.

Szakembereink az alkalmazott felügyeleti szolgáltatások révén képesek az azonnali beavatkozásra és hibaelhárításra. Így ügyfeleinknek nem kell attól tartaniuk, hogy szerverleállások vagy betörések miatt késlekedik az üzleti alkalmazások kiszolgálása. Proaktív monitorozási szolgáltatásaink kiterjednek az eseményekre, a szolgáltatási szintekre, a hálózati forgalomra, az adatbázis-szolgáltatásokra és a hardverkomponensekre is.

Üzemeltetési modellünk szabványos, ITIL alapokra épül, ez a garanciája annak, hogy mindenkor megfelelő szolgáltatási szinteket tudunk biztosítani. Mindeközben ügyfeleink költségei kiszámíthatóak maradnak, a proaktív monitoring és karbantartások igényelte ráfordítások pedig nagyságrendekkel alacsonyabbak, mint amivel egy nem tervezett (meghibásodás miatti) eszközcsere – és ezzel együtt egy alkalmazás kiesése – járna.

IT outsourcing - megtérül a bizalom

Könnyen belátható, hogy – mérettől, üzleti modelltől függően – aligha kifizetődő minden vállalatnak valamennyi, a működéséhez szükséges tevékenységet magának végeznie. A saját szakembergárda fenntartásánál sokszor bizonyul jóval költséghatékonyabb megoldásnak, ha valamilyen, jól körülhatárolható tevékenységet teljes egészében az üzleti partnereikre bíznak. Mindez különösen igaz az informatikai kiszervezésre, az IT outsourcingra. A saját vállalati IT részleg kialakítása gyakorta azért is reménytelen feladat, mert nehéz olyan alkalmazottakat találni, akik több IT területen is rendelkeznek megfelelő szaktudással. Az IT outsourcing keretében igénybe vehető szolgáltatások ugyanakkor pontosan definiálhatók, a költségek pedig jól tervezhetők.

Outsourcing-üzletágunk az ITIL szabványnak megfelelő minőségi szolgáltatások széles választékát ajánlja ügyfeleinknek az infrastruktúra vagy hálózat üzemeltetésétől kezdve, a címtárszolgáltatásokon keresztül a proaktív monitoringig és eseménymenedzsmentig. Az ügyfelek igényeitől, az adott feladattól függően konfiguráljuk minőségi patch-menedzsment, változáskezelési, IT-biztonsági vagy mentési-archiválási szolgáltatásainkat is.

Szolgáltatásaink keretében folyamatos – 7X24 órás – rendelkezésre állást vállalunk, széles tudásspektrummal rendelkező szakembergárdánk akár proaktívan, akár távoli eléréssel képes minimalizálni az üzleti folyamatok kiesésének lehetőségét.

Ügyfeleinkkel stratégiai partnerekként működünk együtt, tudván, hogy ez a bizalmi viszony az alapja üzleti folyamataik zökkenőmentes működésének. Ügyfeleink az outsourcing keretében kiszolgált tevékenységek kiszámítható és kiegyensúlyozott működésének tudatában koncentrálhatnak alaptevékenységükre.

Rendszertámogatás

Ha egy vállalat vagy szervezet rendelkezik saját IT szakembergárdával, akkor is érdemes megfontolnia a rendszertámogatási szolgáltatások igénybevételét. A rendszertámogatás ugyanis nem a napi rutin jelegű üzemeltetési feladatokkal foglalkozik; célja, hogy proaktív és reaktív tevékenységeken keresztül biztosítsa a megfelelő rendelkezésre állási szintet, és támogassa az üzemeltetést ellátók munkáját. A reaktív és proaktív tevékenységeken felül a rendszertámogatások körébe tartozik az átfogó, a folyamatos működést közép- és hosszútávon meghatározó audit és tanácsadás is.

Szakembereink az IT infrastruktúra összes területét lefedő szakmai tudással rendelkeznek, ezért képesek a komplex informatikai rendszerek támogatásának magas színvonalú és hatékony ellátására.

Természetesen rendszertámogatási szolgáltatásaink keretében is folyamatos – 7X24 órás – rendelkezésre állást vállalunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink biztosak lehetnek benne, hogy az esetleges incidensek elhárítása mindig az SLA-ban meghatározott időintervallumon belül megtörténik.

Teljes rendszertámogatást vállalunk – igen versenyképes szolgáltatási árakon – a gépteremtől a hálózatig, a szerverekig vagy az alkalmazásokig.